Racist Dog - I have a black dude in my family tree Hes still hanging there
Racist Dog
266
   

32 comments

Anonymous-174154078

4 months ago
  
8
NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS

Anonymous-1218420386

4 months ago
-4
I fucking hate NIGGERS

jimmyneutron5000

5 months ago
  
6
hahahahahhahahahahahhahhahahahahahahahhahahahahahhahhahahahahahahhahaahhahahahhahahahahhahahahhaha

Anonymous-714906227

4 months ago
  
6
NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS NIGGERS

Anonymous-2136848724

3 months ago
-2
One of these days, I'm gonna take a monstrous Arby's dump right on Martin Loooter Kang's memorial.

Anonymous-1834072916

2 months ago
  
6
How can the black guys be the bad ones here when it's the white guys celebrating murder with joy and laughter?

Anonymous-1783537314

3 months ago
  
2
The hell

Anonymous-1432577421

one month ago
0
niggers

Anonymous-802797908

one month ago
  
1
Hi :) My name is Tyrone ❤️❤️❤️
Sheeeeeit
FREE SEX with SINGLE THUG NIGGA's -->
❤️ Sneed's Feed & Seed (Formerly Chuck's) ❤️

you got an ass on you alright see thats what hes talking about.spread your ass open dude. you could do the rump shaker, huh? the thug shaker give me the thug shaker dude shake your ass. take your hands off it and shake that shit pull your shirt up i know you can shake it shake it. Yeah thats some thug ass right there. oh yeah thatll work. You got the booty dude! God damn! Look good bro?
"Yeah"
Yeah nice huh? Alright that'll work for him. Put that condom on

Anonymous-1230879060

4 months ago
  
0
wait, you have a nigger in your tree? call the police before it steals your car!

Anonymous-1230879060

4 months ago
  
0
HA! HA! HA! HA! HA! HA! HA! HA! ROFL! LMFAO! ROFL! NIGGERS!

Anonymous-1599977812

3 months ago
  
0
you're refrigerator's running? better catch it before a nigger steals it, then!

Anonymous-1130215764

3 months ago
  
0
poo poo poop niggers smoke crack and rape and murder

Anonymous-732608852

2 months ago
  
0
Be here next week, nggers, same nigger time, same nigger channel...

Anonymous-1432577421

one month ago
  
0
That's right, libtards, keep your tongues firmly planted in those nigger assholes...

Anonymous-1884964524

one month ago
  
0
FUNNIEST SHIT EVER! WHOEVER KEEPS DOWNVOTING THIS IS JUST A BUTTHURT NIGGER OR A LIBTARD CODDLER.

Anonymous-598391124

one month ago
  
0
DEY DINDUS NUFFINS!

britney18_whore

18 days ago
  
0
Hi 🥰💋. My name is Britney, I'm 19 years old. I'm a beginner nude model. 📷 I like to be photographed in the nude 🔞 Please rate my photos ❤️ https://kppvap.ads4trck.com/c/3baf12d62b3d42cb

Anonymous-1093836450

7 months ago
  
-1
LOL! ROFL! LMAFAO!

Anonymous-1599977812

5 months ago
  
-1
HA! HA! HA! HA! HA! HA! HA! HAAAAA-AAAAHAAA! HA! HA!

Anonymous-1532708524

3 months ago
  
-1
I pick my nose and my ass then I start my job every morning cooking the nasty food at the KFC to feed the crazy black people in the ghetto but I hope I can one day i can be working at the McDonald's because they have the nicer uniform made by the niggers labor in the prisons of the U.S.A.

Anonymous-810895020

4 months ago
  
-3
rename McDonald's to McNiggers

Anonymous-1576385364

one month ago
  
-6
(s";GXOQ) Want sex tonight? Write me here: https://ujeb.se/D8Lq4S

Anonymous-843342174

4 months ago
  
-8
fuck most racist shit ever

Anonymous-224617869

4 months ago
0
nigger fuck niggers

Anonymous-843342174

4 months ago
  
-10
this is why your mom never loved you

Anonymous-224617869

4 months ago
0
a nigger loves your mom's asshole and pussy

Anonymous-119686572

5 months ago
  
-13
frf

Anonymous-139806380

3 months ago
0
you nigger cunt faggot

Anonymous-1193827732

6 months ago
  
-18
im

Anonymous-1193827732

6 months ago
  
-19
hard

Anonymous-1193827732

6 months ago
  
-20
daddy
[cancel]

This item will be deleted. Are you sure?